This one's for you, Cami Onykter-på-vatten!

Cami önskade sig bilder i min blogg. Eftersom jag bryr mig om mina läsare så ger jag henne det, såklart. Här är mitt Groove-liv.

 When Hope Falls. The band, the myth, the legend. (Eller något.)

 Hej jag kostar 119 kronor? Nej, men min Chuck Palahniuk-bok gjorde och sedan lekte jag med prislappen. Ja, jag har mycket fritid.

 En säng till mig, en till datorn. Sunt förhållande till tekniken? Sådär ser det lite ut där jag bor.

 Utsidan av mitt nuvarande hem. Visst ser det mys ut?

 Aphex Twin-kalender på toaletten har de på Groove.


 För att inte tala om Strokes-dörrmattor. På stolen som syns brukar Per sitta, för övrigt.

 Grooves kontor. Soffan brukar jag sitta i.

 Bengans! Det är fint. Har funnits sedan -74. Det är coolt. The place to be, helt enkelt.

 Och plötsligt hamnar man väl under en spååårvaaagn, för Vasastan är som Chinatown

 Utanför Bengans hade någon slängt ett ankare. Slarvigt.

 Funeral Footwear For Supercool People.

 Snigelkärlek. Så sött, och... slemmigt.

Det var allt för den här gången. Hoppas att du hade kul. Det hade jag.


Kommentarer
Postat av: Cami

Underbart underbart underbart underbaaaart! Helt min humor på bildtexterna. :'D Sluta inte lägga in bilder nu. Gör det till ett återkommande fenomen! 8) buss <3

2008-09-06 @ 17:01:02
Postat av: carro

om du snor den där dörrmattan till mig, så älskar jag dig för alltid... ;)

2008-09-06 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0