-You know how it's hard to be friends with me 'cause I'm so awesome?

-Yes, it's hard to be friends with you. Continue.

Nu när vi klarat upp det (och citerat How I Met Your Mother), en lista på saker i mitt liv som äger:

1. Jag kan numera titulera mig skribent på riktigt eftersom jag ska få pengar för Anna Ternheim-recensionen! Det känns fantastiskt bra. "Äntligen" sade Annika (min svensklärare och peppare).
2. Det finns numera en låttext som handlar om mig. Lucky Strike heter den. När den har en melodi också är det ett livsmål som uppnås. Det är inte illa, inte illa alls.
3. Min pappa ger mig inte anledning att skriva ett blogginlägg om honom med rubriken "Forget you dad, he's gone", men han ger mig anledning att shoppa tills jag droppar. Han har nämligen postat en födelsedagspresent till mig. Ett presentkort på H&M för 1500 jävla spänn! Helvete vad jag ska handla.
4. Solen skiner och snön smälter.
5. Jag fyller snart år och har därför anledning att ställa till med kalas!
6. Fina människor tycker om mig.

Puss och kram och fred på jorden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Äntligen säger även jag. Och grattis.

2. Det måste vara den maximala egotrippen.

3. Den som har mest prylar när hon dör vinner. Shoppa på.

4. Äntligen.

5. Grattis. Igen.

6. Ja.

2009-04-12 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0