Snart går jag sönder, Östersunder

JAG LÄNGTAR HEM.

Till Jämtland alltså. Arla suger, Milko är grejen. Att våren redan är här är i och för sig fantastiskt, men det räcker nu. Det är inte värt i längden. Jag ville ha isolering, nu har jag fått det, nu vill jag hem till mitt liv igen. Skolan, människorna, staden. Jag är kär i Östersund. Det kommer inte att bli ett smärtfritt avsked efter studenten, det är ett som är säkert. 

Men Gislaved har sina ljusa stunder. Att sitta vid klockstapeln i centrum och äta glass med solen i ansiktet och en gammal god vän bredvid sig är väldigt fint. 

Apropå fina saker så blir jag lika lycklig varje gång jag får facebookmail från HSG-Henric. Han skriver på talspråk.  Citat: "gud anna sluta mä hästar och öppna din vägkrog med popscen NU så du kan boka oss varje tisdag och torsdag :D"  Man kan ju bli glad för mindre!


Nedan: Video till HSG-låten Streetlight chase. Lyssna, se, njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0