Bittert men svängigt.

Idag såg jag gatlyktorna slockna. Det snöade. Det var fortfarande morgongrått ljus. Det var nästan mörkt, men gatlyktorna slocknade.

Idag har jag det svåra valet mellan att tvätta (eftersom jag inte har några rena kläder kvar) eller att gå och se Ale Möller band (eftersom det säkert blir kul). Dessvärre måste jag nog tvätta. Imorgon ska jag ju på Hello Saferide och recensera och då måste jag se anständig ut. Jag är för pretto för att inte vara fåfäng.

Skolan är i vägen för mitt riktiga liv. Jävla projektarbete och temaarbete och fucking jävla hästämnen! Kunde jag inte fått läsa Svenska C och sådant istället? Eller ägna min tid åt recensioner och artiklar, som jag borde. Hittade förresten en grupp på facebook som hette "Journalister och annat löst mediefolk". Funderade på att gå med, men insåg att jag är så extremt löst mediefolk att jag nog bör vänta lite. På en utbildning till exempel.

Mina kategorier är så flummigt uppdelade att man nästan kan välja på random. Det är också en grej med min blogg som gör den spännande.

Den här morgonen har jag den här fina poplåten i huvudet. Jonna Lee - My high.
Gula strumpbrallor är för övrigt grejen.



Kommentarer
Postat av: Cami

Jag såg dem slockna jag med, precis den morgonen.

2009-02-06 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0