Topp 5 klädesplagg

Synchronised sinking går modeblogg och skriver om kläder. Så kan det gå när man har tappat haspen, som det heter i Ludvika.

1. Mjukisbrallor. Så fruktansvärt skönt. Mer behöver väl knappast sägas.

2. Ridoverall. VARFÖR i hela friden slutade folk använda overall efter lågstadiet?! Det är grejen. Varmt och skönt och man rör sig liksom lättare i helihopsittande kläder. Ska börja med sparkdräkt tror jag. Spralligt!

3. Strumpbyxor och klänning/lång t-shirt. I det brukar jag känna mig het. Det är onekligen trevligt att känna så ibland.

4. Stora hoodtröjor. Man ska helst kunna gömma sig i dem. Mys.

5. Stuprörsjeans. Alltså, en av de dåliga sakerna med min kropp är avsaknaden av Cheap Monday-rumpa. Men eftersom många andra, till min förnöjsamhet, är heta i det kvalar det ändå in på listan.

Bubblare: Sjal. Man vill ju inte vara kall om halsen när man går under. Plus att man ser mer finkulturell ut än vad man egentligen är (Pretto AB). Alltid skönt.


Kommentarer
Postat av: a.k

Jadu, jumpsuiten är ju faktiskt riktigt het! Men jag tycker det är lite jobbigt med overall? Och sjal runt huvudet a'la 50-tals kändisar verkar vara värsta hajpat i modevärlden just nu också... Du är något på spåren!

2009-02-27 @ 12:22:09
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0