You're standing far too near, how the hell did you get here? Semi-naked in somebody else's room.

Saker jag insett de senaste dagarna:

Slampighet behöver regler och riktlinjer för att fungera, annars uppstår missförstånd och onödigheter.

Jag kan inte vara rädd för att binda mig längre, för att utbilda sig till ett yrke är också att binda sig.

Någon gång måste jag grubbla igenom det jag grubblar på att grubbla på.

Man väljer inte vilka man älskar, men som tur är är det ganska få.

Folk kommer inte dissa mig bara för att jag är lite töntig, de som umgås med mig gör det ju faktiskt av en anledning.

Jag saknar Mattis.

Tio år av lycka och tio år av bajs är bättre än tjugo år av tristess.

Impulser är fint, men Östersund är finare.

Och rårakor är gott.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Kärlek och Härlighet

2009-02-01 @ 19:03:25
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: carrie

word, änä





jag vill så gärna läsa om den sjunde boken, men då måste jag börja om från början, och jag har helt enkelt inte tid med det.

man kunde tycka att man alltid borde ha tid för HP, i och för sig.

2009-02-02 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0