Little miss sunshine

Little known facts about me:

-Little Miss Sunshine är en av mina favoritfilmer. Det är så fantastiskt tragikomisk.

-Min bitterhet är en stor del av charmen med mig. Deal with it eller börja umgås med teletubbies istället.

-Jag skriver just nu en krönika till Annika Marklunds kröniketävling. Jag vill vinna feedback och utvecklas som skribent. Allt detta gör mig nervös.

-De flesta av mina kläder kommer från Ullared. Deal with it eller börja umgås med modebloggare istället.
 
-Min magkatarr blir värre och värre, men jag är dålig på att ta mig till läkaren. Kommer eventuellt till skott på måndag. Hoppas jag inte börjar spy innan dess.

-Lektioner jag finner intressanta gör mig äckligt hurtig och diskussionssugen. Jag tar fett mycket plats när jag blir så. Deal with it eller, ja, mina klasskompisar har ju inte så mycket att välja på. Life's a bitch and then you die, helt enkelt.

 Sådär. En kort översikt av dagsläget. Nu ska jag vässa mina skrivarskills och återgå till krönikan. Det här lär inte vara det sista ni hör om den.


Kommentarer
Postat av: Josefin

åh, jag skulle ha skrivit en krönika till annikas tävling, men jag har varit upptagen med skolarbete hela veckan :(



psst, du är utmanad på min blogg.

2009-03-22 @ 15:04:07
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Lauren

jag har velat sätt Little Miss Sunshine ett tag nu. Ska göra det idag, kanske... inte. Men nån dag så!

2009-03-22 @ 17:07:17
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0