Nobody's going to go to school today, she's going to make them stay at home

Alltså Dille. Varför, varför, varför? Hur svårt kan det vara att skriva på ett schema vilken KURS lektionen ingår i? Bara så att man slipper missförstånd, liksom? Enligt den information jag fått, från LÄRARE (som ska VETA), är jag ledig hela dagen idag. Jag blir glad och tänker att jag ska hinna jobba en massa, så jag åker till skolan i alla fall.

DÅ får jag veta att jag ska ha lektion. Jag blir så ARG. Alltså skolkar jag och jobbar ändå. Det var såhääär, visar mellan tumme och pekfinger, nära att jag stannade hemma och sov. Att plugga och recensera är bättre än att sova. Jag gör rätt. Skolan har gjort fel. Inte mitt problem. Jag har sagt det förut (igår) och nu säger jag det igen:

FUCK 'EM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0