Smaka på den du!

Jag har startat en ny blogg. Taste of pop heter den. Där ska jag skriva om popmusik och annat viktigt. Men först: ett sista inlägg här.

Gårdagens citat.
Anki: Och sån där lång lök, du vet, som man kan fäktas med?
Anna: Purjolök?
Anki: Ja, exakt!

Övriga iakttagelser:

Om man blir ledsen när man rimligtvis inte kan ha PMS måste man anta att man faktiskt är ledsen på riktigt.

Min mage mår bättre. Det firar jag med choklad, chips, tuggummi och en eller annan cigarett. Låter inte det smart?

Och så ska jag till Siestafestivalen! Fina, söta Siesta. Kanske ska ragga upp lite sällskap, förresten. På något forum eller så. Brukar kunna bli fint. Jag gör det, så ses vi här sedan, okej?

Vi på Synchronised Sinking önskar tacka för oss och meddela att ni är vackra. Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: P3

RIP.

2009-05-18 @ 14:11:36
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0