Eldvakt

ÅÅH. Idag fick jag ett rött kuvert med handskrivna guldiga bokstäver på.

Det stod:

När du somnar står en ängel vid din dörr, precis som förr, och gör att allting ordnar sig och den blir tryggheten för dig. Hon går eldvakt för dig. (Detta stod på framsidan illustrerat med en egenritad ängel.)

Hej Anna.
Jag var verkligen glad tack vare ditt samtal i två-tre dagar. Det var så skönt att höra din röst, din ironi och dina tankar. Jag längtar tills du kommer hem!
Tack så mycket för att du fick med mig på Coldplay!
Jag älskar verkligen dig.

God jul och gott nytt år
Lisa

Jag blev så extremt glad! Det är fint med vänner och jag är så sjukt tacksam att jag har sådana.
Fantastiskt.
 
Puss
Eder lyckliga poptönt

Kommentarer
Postat av: Anki

Lisa är underbar! jag ska bli som hon när jag blir stor

2008-12-16 @ 17:44:58
URL: http://annjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0