It still rings in my ears, hey hey, what's that sound?

Just precis nu borde jag vara en trappa ned, äta gröt och vara trevlig mot mammas sambos dotter och hennes respektive. Istället vägrade jag helt oförskämt och sitter vid datorn istället. När jag bodde här på heltid, det vill säga när jag gick i åttan, kände jag mig utanför och fel både hemma och i skolan. Att jag gjorde det hemma berodde till viss del på att jag knappt pratade med dottern - hon var fyra år äldre och vi hade inget att säga till varandra, så jag klandrar henne inte, jag var ju dessutom helt miffo. Nu är det fyra år senare och att träffa dem får mig att känna mig som fjorton år och självhatisk till tusen igen.
Därför äter jag inte gröt just nu.


Jag funderar på att ta en bloggpaus. Blir inget vettigt skrivet numera, i den mån det någonsin blivit det. Är lite upsig och dunsig, som till vintern hör, men det är kanske inte så kul att läsa om. Hur det än blir med det kommer jag i alla fall fortsätta skriva om musik i musikbloggen. Och för mig själv, fast opublikt. Eller något.

Puss
Eder asociala poptönt


Kommentarer
Postat av: P3

2008-12-29 @ 22:38:47
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: P3

Tråkigt att höra. Men pausar kan nog gynna en ändå, vintern kan vara så tröttsam.

2008-12-29 @ 22:39:37
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0