Vad som helst för något som känns

Ikväll ska jag göra en intervju. Jag är extremt nervös. Det här bandet är så självklara som band, medan jag fortfarande inte känner mig som en självklar journalist. Hjälp.

Och så har min blogg fått kategorier med aspretentiösa låtcitat som namn. De är så luddiga att i princip allt kan gå in under alla kategorier. Det är lite töntigt faktiskt. Men pretto är fint.

Nu ska jag ha Blomfröken (vettefan vilket ämne exakt, men något med blommor). Sista chansen att redovisa ett arbete som jag har tappat bort.

Jag har lust att tappa bort mig själv. Lite "vad som helst för något som känns"-känsla. Men jag ska inte hoppa på något tåg någonstans, för i helgen är det massa spelningar, och min intervju framför allt, och Oscar från Gislaved kommer till stan, så jag ska vara småländsk med honom och Manda.

Vi började för ett tag sedan. Jag måste gå.
Puss
Eder aspretentiösa poptönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0