Last night I dreamt that somebody loved me

Nu är jag hemma i Smålands djupa skogar, som min mamma säger är en så "vacker trakt". Jag tycker att det är en instängd trakt, men den blir kanske vackrare om man har bil och körkort. Hur som helst är det instängd jag vill vara just nu. PAUS-knappen är intryckt (och jag håller fingret hårt på den).

Nu finslipar jag en text. Sedan ska jag göra mat till mig själv och kolla på Bamse på video, tänkte jag.

Min mamma är så söt. Hon började grina när hon hämtade mig vid tåget i morse. Oj oj oj. Stackars mamma, jag åker väl hem för sällan. Hon berättade att mormor kommer upp till min student! Då blev jag lycklig. Hoppas bara jag lyckas ta studenten. Verkar lite fail-varning på det just nu.


Kommentarer
Postat av: Anki

Oroa dig inte för studenten! Det löser sig, fråga Gustav om inte annat, han tog studenten i november. På riktitg alltså, det var då han fick sitt slutbetyg, men han fick vara med och tjoa och tjamma och vifta med mössan och allt det där i juni i alla fall.

2009-04-01 @ 17:07:44
URL: http://annjoh.blogg.se/
Postat av: jonny

det där om småland fick mig att skratta. ligger emmaboda i småland? isf vet jag hur det ser ut. annars kan jag nog föreställa mig ändå.

2009-04-12 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0