Sista styverns trappor

A few facts of life:
Ibland hinner man inte blogga.
Himlen är blå.
Havet likaså.
Idag är det 45 dagar kvar till studenten. ("Du vet, vi väntar på ingenting, ingenting väntar på oss"?)

Miss Li's nya platta är förresten bra, annorlunda för att vara hon, men bra. Mer pop och mindre pianodamp, men lika mycket sväng. Såg henne på Gamla teatern i fredags och renskriver recensionen nu. Borde skjutas för seghet, men har haft noll arbetsmöjligheter. Så går det.

Nu har jag fått en ny dator. En vansinnigt vacker MacBook är det. Jag har ärvt min pappas prylbögighet och är kär i den. Den är så fin! Vit! Liten! Ah!

Apropå studenten: Vi ska, i våra mössor som det står "Islandshäst" på, åka i ett grönt flak bakom en fet John Deere-traktor. Jag tror att det blir sjukt snitsigt.

Återkommer med struktur när jag skaffat sådan. Fridens liljor och så. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Anna, vet du hur avundsjuk jag är på din nya dator! Kommer jag in i gbg ska jag ha en sådan!!!

2009-04-22 @ 15:05:48
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: P3

Ah, en macbook, jag är lite avis! (jag sitter ju trots allt på den tidigare versionen...)

2009-04-22 @ 23:33:59
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: carrie

uh nice att du bestämde dig för mac



länka till dina recensioner osv, please



det ska förresten bli 25 grader här i helgen.. kanske. har våren kommit till jämtland?

2009-04-23 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0