Vi ska klappa fåret.

Sedan jag senast gav livstecken ifrån mig har jag:

Fyllt år. 19 stycken.
Fått ett episkt blogginlägg av Cami.
Fått en fantastisk skiva, Andreas Mattssons The lawlessness of the ruling classes, av Jarvispojken.
Blivit övertygad om att Jarvispojken ska få det nya kodnamnet Mixtape.
Hängt väldigt mycket med nämnda Mixtape.
Sett Svärdet i stenen två gånger på två dagar.
Planerat två födelsedagskalas för olika syften.
Förbannat att jag inte kan åka till Sundsvall imorgon och se Heart-sick Groans.
Grubblat på framtiden och livet.
Ätit en hel massa ris.
Upptäckt att The Pains of Being Pure at Heart-låten This love is fucking right! eventuellt handlar om incest.

Och så.

Kommentarer
Postat av: Hans-Birgit

Mixtape berättade för mig att det faktiskt var han som upptäckte vad låten handlar om. Originalitet, vad är det? ;P

2009-04-16 @ 13:47:02
Postat av: Frojl

Grattis i efterskott Anna!!! :) Kram

2009-04-16 @ 19:05:32
URL: http://fridamariabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0