Du hånglar som en brieost.

Efter den fina responsen på "blogga om sex eller inte, det är frågan"-inlägget kände jag att det var det jag skulle skriva om när jag kom hem från storstan, men Carrie önskar veta allt om Bloc Party-kvällen igår. Hon låter meddela per sms att hon "känner sig oinformerad".

Well, here you go: Under dagen ville jag åka hem och bajsa allting i ögat. Sedan kom Millan och Rasmus. Millan gav mig choklad och Rasmus drog snuskiga skämt. Då kändes det bättre. Millan mådde inte bra och åkte hem till Falun, så vi hade en biljett över. Jag var desperat efetr sovplats och lyckades efter många om och men få tag på det. Eftersom vi ändå hade en extra biljett erbjöd jag grabben jag skulle sova hos den extra biljetten. Vad jag tyckte om konserten kommer att stå i recensionen. Han tyckte att det var bra i alla fall.

När konserten var slut insåg jag att jag skulle hinna med nattåget och kunna gå i skolan idag. Jag dissade sovplatsen och for hem. Satt och halvslumrade i kylan i sju timmar för att sedan ta bussen till skolan.

Jag är inte i toppform. Återkommer med roligare inlägg när jag piggat på mig lite.
Har idag druckit kaffe trots att jag avskyr det. Det hjälpte inte ens.

Känn er fett informerade, uppdaterade och intresserade. Happy face.

Kommentarer
Postat av: carrie.

nu kan jag sova gott inatt.

2009-02-25 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0