Oroa dig inte för balrogen, den tar Gandalf hand om.

I väntan på kvalitativa blogginlägg får det duga med det här.

First things first: Jag har fått ackreditering till Bloc Party-konserten! Åh, jag ska recensera så bra att folk trillar av stolar när de läser. Hufvudstaden, här kommer jag. The downside är att mina vänner hatar mig eftersom de behöver betala och inte jag. Beklagligt.

Idag har jag strukturerat mina materiella ägodelar! Jag bor fortfarande nästan enbart i resväskor, men jag har en garderob till kläder, en väska för skivor, en för böcker och en för tidningar. Vad behöver man mer? Okej, jag saknar min dator (snyltar nu på roomie, han kollar ändå på Pimp my ride just nu), det medger jag. Men ändå.

Har dessutom köpt en ny mobil. För första gången med pengar jag tjänat ihop själv. Vuxen nu? Nää, lägg av. Säg inte sådana hemska saker.

Läser just nu Doppler, enligt vissa Erlend Loes bästa roman, och den är verkligen så bra som folk säger. Att hypas kan förstöra mycket. Inte Doppler. En man som överger familjen för att bo i skogen med en älg, liksom, ni hör ju hur underbart det låter. Jag önskar att jag kunde skriva som Erlend Loe.

Och Ronnie Sandahls nya bylinebild är het. Jag har velat säga det ett tag, men inte velat möta den ignorans som jag vet att mina vänner kommer att leverera. De bryr sig inte om Ronnie Sandahl. Därför säger jag det på internet istället. Att ignorera på internet är mycket mer diskret. Jag behöver inte märka att du har slutat läsa vid det här laget.

Svammel har också sin charm. Jodå, det har det visst det. Jo. Jo!

Kommentarer
Postat av: Limpo

Vad sägs om den här? :) ronniesandahl.blogspot.com

Stackars tjej.

2009-02-11 @ 09:14:11
URL: http://limpo.gilberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0