And on my way over here I stepped in gum. What is up with the universe?!

Alltså, vad är dealen med söta grabbar på Willys?! Där ska man ju kunna vara skabb. Lika billig som varorna på pallarna, men nejdå, de måste anställa pojkar som ser ut att spela i popband! De borde ha fulhetskrav för att bli anställda. Seriöst. För kundernas skull.

Sist jag var på Willys spanade jag in popstjärnepojken och tänkte "gosh, varför jobbar han här? Borde han inte vara på turné eller något?". Idag gick jag dit igen. Till saken hör att jag tränade för första gången i mitt liv igår och därför har grym träningsvärk. Det gör inte underverk för min gångstil, kan man säga. Jag går som om jag inte orkar hålla uppe benen en sekund längre än absolut nödvändigt (vilket i och för sig är fallet). Grymt osexigt.

Så jag går där och försöker se normal ut, handlar, går hem och upptcker att jag glömt en sak. Förbannar min dumhet men inser att jag måste gå tillbaka. Jag vet att han såg mig förra gången, och när jag nu ställer mig i kassan får vi ögonkontakt. Ingen av oss ler. Han har ingen kassa öppen - som tur är - utan grejar med påsarna i sina kartonger. När jag står vid kassan och precis ska betala vrider jag lite på huvudet och upptäcker att han är precis bakom mig! Jag dör litegrann inombords.

Och sedan stapplar jag iväg. Elegant.

Man kan fråga sig vad allt det här spelar för roll. Tja, i kosmos - inte speciellt stor. Men ändå. Det var ju PINSAMT.

Puss
Eder paranoida poptönt

Kommentarer
Postat av: carina

jag är alltid superskabbig när jag går till willys i växjö, det är inte medvetet. jag hoppas i vilket fall som helst att jag aldrig får syn på ngn söt popkille där, för då får jag väl helt enkelt sluta handla.



ps. jag ska SÅ tvinga johanna till att se HP4 med mig nästa vecka. ja jag super-crushar fortfarande på loveylovely-jarvis. ds.

2009-01-07 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0