But it meant nothing to yah, 'cause you were so populah



Kom inte och säg att jag inte är lik Jarvis Cocker.
Kom heller inte och säg attt jag har små händer.
Kom inte och påstå att jag har krokiga lillfingrar (det är därför det är ur bild).
Kom verkligen inte och påstå att jag är besatt på något sätt.

Jag önskar att jag var född tidigare. Och i Storbritannien. Och coolare.
Istället bor jag i Sverige 2008 och gör whatever common people do. Det är säkert bra det också.

Puss
Eder poserande poptönt

Kommentarer
Postat av: carrie

ok

lika faktiskt

vid munnen.





men du är inte lika LOVELY, sorry ;)

2009-01-04 @ 19:14:49
Postat av: Josefin

gah. jag ÄLSKAR jarvis! jag känner på mig att vi kan bli vänner.

2009-01-04 @ 19:25:39
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0