Dream out west

Idag kom jag inte upp ur sängen när jag skulle. Varför?

Jag drömde att jag var på Way Out West. I drömmen vaknade jag i ett tält, vilket ju var helt fel, men i drömmar är allt möjligt. Därifrån gick jag direkt till en spelning och hånglade upp en hyfsat söt popkille(!). Av någon anledning var jag tvungen att gå mitt i, men jag lovade grabben att snart komma tillbaka. Så gick jag, åkte lite spårvagn sådär apropå ingenting, och hånglade upp ännu en popkille på en annan spelning. Sedan gick jag tillbaka till första spelningen och första killen som visade sig vara någon jag skrivit en negativ recension om.
Då var det inte kul längre, så jag vaknade.

Vad ska jag dra för slutsatser av detta? Att mitt drömjag är lösaktig? Att mitt riktiga jag är nojig? Att jag borde göra som min vän C och förverkliga mina drömmar? Eller helt enkelt att jag är för fokuserad på musik och anteckningar på festivaler, och borde fokusera mer på till exempel andra människors saliv?

Spännande.

Kommentarer
Postat av: P3

Du kanske får spendera ditt salivutbytande lite lagom och fokusera mest på musiken ;)

2009-01-21 @ 00:04:44
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0