En present till alla mina snygga stalkers - update om mig, mig, mig

Åh, livet. Var ska jag börja?

Först och främst: Jag har fått ännu ett skrivjobb! Musiklandet.se blir snart stället där man ska hänga. Så jävla kul!

Idag fick jag post. Ett julkort från samma fina människa som gav mig en skyddsängel för snart ett år sedan. Jag började gråta. Så sentimental är jag... Det är så fantastiskt fint att människor kan bry sig om en helt oförtjänt.

Igår var jag på Willys igen. Popkillen och jag fick ögonkontakt igen. Han log. Jag tror att jag log tillbaka. Undrar vad nästa steg är? Kanske att jag vågar handla i hans kassa nästa gång.

Puss
Eder egotönt

Kommentarer
Postat av: Petré

Gött för dig! Jag borde också söka lite varstans...men jag är för feg haha ^^

2009-01-08 @ 13:12:18
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: Carro

jag säger så här; handla i hans kassa!

så kanske jag vågar göra det samma med min bokhandels-kille... ;)

2009-01-08 @ 13:26:26
Postat av: Anki

"I can buy you, oh yeah, oh yeah.."

2009-01-08 @ 14:40:22
URL: http://annjoh.blogg.se/
Postat av: carina

spännande



som en följetong



I love it.

2009-01-09 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0