Getting this happy takes practice

Nu har jag fört en tämligen ensam tillvaro några dagar. Det har varit skönt. Enbart under sådana omständigheter kan man vara vaken till sju på morgonen, bli kär i Jarvis och äta glass till middag. Impulsfärgade håret också. Något ska man göra för att förändra sitt liv, inte sant?

En annan sak man hinner med är att tänka vansinnigt mycket. Jag är på allvar imponerad över att jag inte blivit totaldeppig. Ärligt talat har jag inte blivit deppig alls. Eftertänksam må så vara, men något ska ju inspirera en.

Nu ska jag göra det jag alltid gör på måndagar - köpa Aftonbladet enbart för Ronnie Sandahls krönika. Okej, Virtanens sida är också värd ibland, men Ronnie...

Farväl
Er Äna

P.S. Rubriken och kategorin är båda citat från ett av världens finaste indiepopband - The Lucksmiths. Så att ni vet. D.S.

Kommentarer
Postat av: Josefin

"You can dye your hair, but it's the one thing you can change. Can't run away from yourself."



eller sjunger han "can't change" kanske? jaja.



skönt att höra att jag inte är den enda artonåringen som crushar på Jarvis i alla fall.

2009-01-05 @ 19:46:37
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0