Paint the city black!

Om fem och en halv timme åker jag till Stockholm. Hur länge jag stannar där är hittills okänt. Men jag vet två saker - jag ska se Molotov Jive och jag älskar mina impulser. Skolan kan ta sig.

På tåget ner ska jag lyssna på Anna Järvinen och förbereda mig på att recensera. Sova lite, skriva lite, tänka lite. Längre än så vet jag inte.

På Molotov Jive kommer jag att knapra magkatarrtabletter, röka nervositetscigg och med fuktiga fingrar klamra mig fast i anteckningsblocket.
 
Allt annat får bli som det blir. Planering är överskattat.

Ni som har mitt nummer - använd det. Ni som inte har det - det står på facebook.

Kommentarer
Postat av: P3

2009-01-29 @ 09:33:44
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: P3

Tryckte fel, uuh, men hat så kul i Sthlm!

2009-01-29 @ 09:34:05
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: Cami

Men oj! Här får man veta saker man kanske borde vetat igår? D:

2009-01-29 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0