Är inte för allt smör i Småland

Förlåt kära Drowners för att jag inte orkade anta utmaningen. Jag har i alla fall gjort framsteg inom Lyssna på Suede/Lyssna på Krunegård-dealen. I'll get back to you on that.

Det var mest bara det jag skulle säga. Egentligen.

Jag kanske åker till Småland nästa vecka. Om det går att ordna med skola och sådant. Skolan jag som det är nu inte kommer iväg till eftersom min kropp är helt anti allt. Dåligt. Jag vill hoppa på ett tåg söderut. När jag komit söderut vill jag sätta mig vid mammas dator och skriva alla grejer som flyger runt i huvudet. Kanske gå en eller annan promenad i vårsolen. Åka in till Gislaved och krama lite på Smålandsvännerna. Men framför allt ta det lugnt. Andas, vila, orka med. 

Vi får se. Slutbetyg vs. dräglig hälsa. Vem vinner? Misa inte den spännande fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0