It's a silly time to learn to swim when you start to drown

Jag har en ambition att blogga varje dag.
Det går inte alltid så bra.

Därför ska jag försöka ta en paus nu under sportlovet. Det är inte säkert att jag lyckas hålla mig, hej anonyma bloggberoende, men det skulle vara bra för mig. Att ta det lite lugnt, skriva en massa, göra praktik på Dille Foder på dagarna, hinna göra det där blandbandet jag utlovat för länge sedan. Fundera över nya tankar som dykt upp och lista ut vad de betyder.

Det kommer att bli bra. Ha det vackert alla.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-01 @ 18:44:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0