Tonight I have to leave it

Igår var det meningen att jag skulle festa in helgen.
Men jag orkade inte.

Hela kvällen hörde jag Pulp-låten Live bed show i huvudet eftersom jag lyssnade på Different class när jag lagade mat. Det kom trevligt folk och vi hade ganska roligt, men av någon anledning blev jag opepp. Kanske beroende på att det inte är så kul att se andra bli fulla när man själv är nykter. Fast det brukar kunna vara underhållande. Det spelar ingen roll.

Det fina med kvällen var att jag mötte halva Komas Mida på News, och de gillade min recension av deras EP! Success. Jag var glad åt det ett tag. Sedan deppade jag ner och gick hem och sov.

Idag är en ny dag. En dag utan en plan. Eller, jag har ju visst en plan. Jag ska skriva, äta choklad och försöka att inte vara en sådan där person som det är tacksamt att mobba.

På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0