Jag...

...måste sälja hästen.
...var tvungen att tacka nej till ett boende i Göteborg eftersom jag inte kunde åka och titta på det inom de närmaste dagarna.
...är hatad och vet inte varför, eller vet varför men det var månader sedan och trodde det var överspelat, men det visade sig vara falskt spelat och jag fattar ingenting, kan inte alla bara vara vänner och sams?
...failar eventuellt ett ämne i skolan och kommer då inte in där jag vill och har då ingen framtid.
...skriver kassa blogginlägg.
...har en kass kropp som envisas med att må dåligt.

Allt detta gör mig aningen lipfärdig. Töntigt eftersom jag har extremt mycket att vara lycklig över. Och det är jag ju egentligen. Alla andra dagar utom idag.

Kommentarer
Postat av: Hans-Birgit

Skit luktar starkare än choklad. Använd den som gödsel, och lyckans kakaoplantor växer sig högre. Med andra ord, försök inte lägga skiten bakom dig. Lägg den på marken och trampa på den.

2009-05-06 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0