Vem behöver struktur när man kan vara osammanhängande?

Har spytt på en tågtoalett. Klockan fyra på natten. Jag ville dö i en sekund innan jag insåg att jag inte alls vill det. Sedan kom jag till Småland som var grönt i en miljon nyanser och hade vitsippor på sig. Fint.

Popadelica var guld. Det sötaste jag varit med om på länge. Anna Järvinen var harmoniskt och vansinnigt välspelat, Florence var fantastiskt peppande och Love tog tillfället i akt att säga bra saker om politik, I'm from Barcelona var så söta att jag fick hål i tänderna, jag såg Haj(p)en och konstaterade överskattat, Nordpolen sög, Babian var ösiga och hade fantastiska minspel, Du Pacque gjorde en schysst spelning, Markus Krunegård framförde sina briljanta låtar på det sätt som krävs av en tonårsflickidol, solen sken, Mamma hade gjort matsäcksmackor med brieost och jag var där med Östersunds hetaste poppare. Vad kunde blivit fel?

Nu är jag trött på inget, trött på allt. Sitter på Gislaveds bibliotek, skriver alla recensioner och hoppas att ingen av alla människor från Gislavedslivet ska känna igen mig. Skriver något vettigt snart, kanske, även om det inte sker i denna blogg.

Kommentarer
Postat av: carrie

åh vad nice med livemusik. ska'n'ska var på deluxe på valborg, jag dansade runt med mina friends. livemusik är viktigt!

2009-05-04 @ 12:13:07
Postat av: Anki

åh! härligt! längtar också till småland lite grann. sist jag var hemma visade det sig att Gislaved inte bara är skit... När kommer du tillbaka till Östersund?

2009-05-04 @ 16:27:42
URL: http://annjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0